tirsdag den 31. marts 2009

Opdatering...

Tjae, nu sparker jeg sku liv i bloggen igen...

Her over vinteren er der sket en del begivenheder som har været væsentlige for min vintertræningen. Jeg havde lavet en realistisk træningsplan for vinterens træning. Det forløb også perfekt ind til den 5. jan, hvor værkstedet, og alle cyklerne brændte. Derfor slog jeg om til løb, og fortsatte med styrketræningen som planlagt.
Det har så her, ganske kort tid før sæsonstarten vist sig at være udemærket træning, men benene føles tunge og langsomme her i starten.
Det skulle der dog meget gerne ændres på i løbet af perioden fra d. 2 april til den 13 april, hvor jeg skal ned til varmen med landevejscyklen.
Planen er at der skal sol på den blege danske vinterkrop, og frem for alt skal der nogle km i benene!

Mere følger... ;)

Ingen kommentarer: