tirsdag den 28. april 2009

H12 - 2009

Har haft en lidt sjov oplevelse, her inden H12 skydes i gang.
I starten ledte jeg med lys og lygte efter 2 ryttere fra MCV som ville danne et trio hold med mig, men det viste sig at de var nogle kyllinger! ;o)
En dag så jeg en annonce på mtb.dk hvor SmukkeHansen og Brandmanden søgte en tredje rytter... Skrev en mail til dem, og vi dannede et hold sammen.
Ovenstående er i sig selv ikke specielt, men det at SmukkeHansen aka Jesper Hansen inviterer mig til at overnatte hos ham... Har aldrig snakket med manden før, ej set ham, men på trods af dette inviterer han mig til at overnatte hos ham. Det er sku gæstfrit!

En lille sjov detalje er at vi kommer til at køre under holdnavnet: "Brandmanden, SmukkeHansen og lærlingen fra Vejle". Det er sgu humor!:o)

Ingen kommentarer: