mandag den 17. marts 2008

Hvad gør I???

Hvad gør i når i rammes af en gang "ondt i halsen"?
Jeg drikker masser af Kakao, kan simpelthen ikke fordrage smagen af kamille te.
Desuden trækker jeg i Mormors gamle, og meget fancy uldsokker, og kombineret med en halsedisse, thermoundertøj, håber jeg på at kunne svede det ud...
Skulle have været nede og træne med kids'ne idag, men valgte at melde afbud, da klubben arrangerer et løb på søndag, hvor jeg gerne vil gøre en god figur...


Er der nogen som ligger inde med et godt råd, så skriv en kommentar...
Hvis det er nogen i stil med "Spis-5-Rittersport-på-under-5-minutter" råd, så prøver jeg dem med garanti;-)



Ikke lige det fedeste billede:-(
Men det beskriver det meget godt...

5 kommentarer:

Martin sagde ...

Nu får du tippet der er så tophemmeligt at jeg faktisk er nødt til at slå dig ihjel bare ved at fortælle dig det.. ;)

Det lyder klamt, men det virker.. Det er isæt godt hvis man ikke er så vil med kamille the..

Du skal bruge:

1 lille gryde med vand.
2 limefrugter
1 knold ingefær
godt med honning
Rørsukker.

Du skal rive limefrugterne og skære dem over i halve, kom dem derefter ned i gryden.. ingen skal i!!

Riv ingefæren med skal og det hele ned i gryden også..

Kom et par spiseskefulde honning ned i gryden, alt efter størrelse..

Lad det koge indtil det ser totalt klamt ud;) jo længere tid det koger, jo mere smag..

Si det når det er færdigt og hæld det op i en termokande eller hvad du har.. Tilsæt rørsukker for at søde det..

Lyder klamt, men tro mig det virker.. Det er et tip fra min italienske svigerfar, det har aldrig slået fejl..

God bedring :)

Martin, kbh..

Kris sagde ...

Jeg ved ikke hvad der sker, men vi har faktisk alle ingredienserne...
Det prøver jeg...tak for tippet:-)

Anonym sagde ...

Heiii

Jeg ville have foreslået det samme som hr. rommedahl... det fucking virker.. ingefær er SÅ godt..

Du kan også inden seng lave en lille sjus.. der er dog alcohol I..

Du skal brue:

1 granat æble
kogende vand
honning
kanel stang
mørk rom

Pres granatæblerne i et glas/kop (så saft og de små kerner kommer ud... fjern det hvide stads , det er ikke godt)Hæld kogende vendover en stor ske honning, en sjat rom og rør rundt med kanelstangen... lad det trække lidt og nam nam..

Go bedring!

Anonym sagde ...

En ordentlig tur på daisy hjælper.. HAr prøvet.. 100% gas hele natten og en ordenlig spand Princer..!!

Kris sagde ...

Du må være SYG i roen;-)
Den første virkede, men efter 300g rørsukker smagte det stadigvæk hæsligt... :-)
Det tog det jeg havde i halsen, nu er jeg bare snottet istedet:-(
Men det er væk inden på søndag...