søndag den 16. marts 2008

Lang tid siden...

Puha, det er efter hånden lang tid siden at jeg sidst har opdateret min blog.
Men det betyder bare at der er så meget mere at berette om...
Fredag d. 7 marts tog jeg med klassen til Rom i en uge. Det er ikke det optimale for formen og det var bestemt heller ikke en fordel, at jeg 3 dage før afrejsen måtte lægge mig med lidt over 40 i feber! Meget kan man sige om sygdomme, men den her var rimelig stædig. Dog endte altså med at jeg tog til Rom, pumpet med penicillin og panodiler:-(
Turen til Rom forløb særdeles glimrende, vi fik set en masse, og det at være sammen med folk 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, gør at man lærer dem meget bedre at kende:-)
Da jeg så kom hjem igen, havde jeg en særdeles vellykket tur med Christian La Cour. Det var samtidig også min første tur på den nye cykel, og **** den kører lækkert:-D
Dog var det lidt smertefuldt at mishandle den så grumt i alt den mudder! Det er også derfor at jeg har besluttet at samle den gamle igen, for at bruge den til dårligt vejr cykel.
Men på turen skete det fede at La Cour punkterede:-( og at han smadrede en ganz neu Sram pg990 kassette:-(
Derfor var vi næsten tvunget til at aflægge Børge Madsen Cykler et besøg, da La Cour havde meldt sig til marathon'et i silkeborg idag. Da vi stod ud af bilen, som var parkeret ved en sidevej, måtte La Cour indse at han er født under en lykke-bringende stjerne. Det lykkedes ham nemlig at plante HELE foden i en kæmpe hundebæ, og så kom der ellers en masse knap så pæne ord ud af munden på ham:)
Da jeg så kom hjem havde jeg omtrent 10 min før at vi skulle ud af døren igen... Jeg skulle assistere "de gamle" med at køre en bil hjem fra Kolding. Grunden til det var at "de gamle" har flottet sig noget så efter tryggeligt, og køb sig en sprit ny Passat Highline med 145 hestekrafter:-D
Den er bare en anelse anderledes at køre i end en Opel Zafira på gule plader;-) '
Dog skal man passe meget på for den bil vil have fartbøder! Man kan ikke mærke/høre om man kører 50 km/t eller 100 km/t. Desuden er der sportssæder betrukket med læder, så man sidder også kanon godt:-)

I går havde jeg så trukket den fornemme opgave at køre min bror til dm i skydning. Mens han skød fik jeg kørt 3 timer med en snit fart på små 33...
Det kunne mærkes i benene, men hold da helt ferie, det var dejligt at mærke kroppen arbejde igen. Da jeg så kom hjem kunne jeg mærke en gang ondt i halsen komme snigende:-(
Fandeme nej! Ikke om jeg ville være syg igen! Men heldigvis var den hurtigt overstået. Masser at varm Kakao, Te, samt lange bade er åbenbart ikke lige sagen hvis man hedder "Ondt-i-halsen".... :-)
Idag havde jeg dog stadig lidt kriller, så besluttede at skippe træningen, bare for at komme helt ovenpå... Dog skal det siges at jeg brugte dagen fornuftigt, fik rengjort en bil, samlet en cykel, og hjulpet de gamle lidt:-)
Min vinter/do-it-all-cykel

Imorgen har jeg lovet at træne med Kidz, og det skal med garanti nok blive hyggeligt:-)
Det plejer det i alfald at være:)

3 kommentarer:

Martin sagde ...

Hvad gør du egentlig hvis der ryger et bagdrop på din scott.. ?

Martin, Kbh..

Kris sagde ...

Så sætter jeg et nyt på;-)
Scott har været så geniale at lave udskiftelig geardrop på deres 08 rammer...
Ved ikke om det også er tilfældet for 06 og 07 rammer, men den 05 scott scale 10 jeg har, er ikke med udskiftelig geardrop.
/kris

Martin sagde ...

Det var det jeg mente.. ;)