fredag den 13. juni 2008

#4 Ghost Cup


I onsdags drog jeg sammen med LaCour til fjerde afdeling af ghostcup i Aarhus. Efter en kæmpe lang kø ved indskrivningen, fik jeg endelig mit nummer, og kunne sammen med LaCour trille ud på ruten, for at tage den i øjesyn.

Kort om ruten:
Flad, teknisk, og absolut ingen bakker....

Efter en opvarmningsomgang fik jeg klemt mig op blandt de 20 forreste, hvor jeg blev på første omgang. Kort inde på anden omgang fik Ulstrup klemt sig forbi. På daværende tidspunkt følte jeg at jeg havde gode ben, så lagde mig ind bag ham.
En lille km senere, blev jeg så ramt af en punktering... Da jeg køre med snask, forsvandt luften lige så stille, og da den var helt flad, måtte jeg vente på at der kom en venlig sjæl med en pumpe jeg kunne låne.
Lars Juhl fra MCV, var så venlig at smide en semi-defekt pumpe i armene på mig, også fik jeg ellers pumpet lidt luft i igen. En halv omgang senere, var den så gal igen. Efter at have pumpet for anden gang, klarede jeg den om til mål, hvor jeg lånte en pumpe, af en både flink, men også temmelig køn landevejsbrunette..
Efter at have pumpet dækket op til max-tryk, (næsten) kørte jeg afsted igen...
Efter at have kvalt en gel, var jeg lidt arrig over at næsten "alle" havde sat mig, så jeg begyndte at køre temmelig aggressivt.
Det lykkedes mig, med under en km til mål at blive lappet af Klaus Vesterlund fra Team Rivette, hvilket betød at jeg kun skulle køre 4 omgange...
Status blev en placering som nummer 60 hvilket jeg er "meget" tilfreds med.

Ingen kommentarer: