lørdag den 14. juni 2008

Dagen før et løb...

Imorgen søndag skal Lehmann og jeg til cykkelløb i Tilst ved Aarhus. Det er et landevejs-motionsløb på 67 km. Vi ved ikke rigtig hvad vi skal vente os af ruten, og de andre ryttere, men vi har begge et kriterie: Vi SKAL være 100% smadrede i det øjeblik vi triller over stregen!
Dagen før et løb, tror jeg alle har nogle rutiner de gerne vil have gennemført, eller det har jeg ihertfald...



Mine er som følger:
Efter 1½ times restitution træning, hvor jeg har praktiseret 5x10 sekunders spurter, kan jeg godt lide at få en morfar på sofaen.
Derefter bliver cyklen pudset og gejlet, benene bliver skrabet, og tøj, samt hvad jeg ellers skal have med dagen efter findes frem...
Af en eller anden grund synes jeg faktisk det er hyggeligt at gå ude i værkstedet, lytte til lidt radio, og sikre sig at alt på cyklen fungerer 100%.

Det er i mine øjne lidt liret, når kæde, krans, og klinger bare skinner!

Ingen kommentarer: