tirsdag den 17. juni 2008

Landevejsløbet i Tilst, gadeløb i Højen og fællestræning...

Landevejsløbet i Tilst blev en våd og kold fornøjelse.
De første 3-4 km ud af de 67 foregik i tørvejr, men resten foregik i pis regnvejr, med en gennemsnits temperatur på 8 grader celsius.
Både Lehmann og jeg have været så kåde at stille op i korte ben, og løse ærmer, så vi blev ret hurtige meget kolde...
Det mindede meget om forige års vintertræning - koldt, og vådt, og det blev ikke bedre da vi opdage vi var kørt forkert, på grund af elendig afmærkning...
Så vi endte med at køre 76 km istedet for 67 km. Fordi vi kørte forkert, endte vi som nr. 18 og 19, selvom at vi var dem som ahvde kørt med højeste gennemsnitsfart!
Men det var god træning..

Mandag skulle jeg forberede mig til tysk-eksamen. Da jeg vurderede at jeg havde forberedt mig nok, valgte jeg at sige ja til invitationen omhandlende at køre gadeløbet i Ny Højen...
Et løb over en time, hvor jeg sammen med Lille Thomas, splittede det hele ad, og hvor vi efter en time kunne køre over stregen sammen...

Fællestræningen tirsdag d.18 foregik på 8-tals-runden bag stadion i Nørremaksskoven.
Jeg er endelig ved at få fart i cyklen, og til det meste af dagens træning sad jeg i matthew' baghjul. Så det var en positiv oplevelse...
Jeg er begyndt at skrive mine tider ind i "Hotlaps" på mcv.dk fordi det i mine øjne er fedt at man kan sammenligne sig med hinanden, håber at der er andre som også vil gøre det?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

skal se om jeg kan få smækket nogle hot-laps online

Kris sagde ...

Godt initiativ...
Det er sjovere at træne på den måde...