mandag den 25. februar 2008

DPD... Mit nye yndlingsfirma...

De stumper som jeg i fællesskab med LaCour og TWM havde bestilt i Tyskland, bliver fragtet af et meget grundigt fragtselskab med en mildesttalt dårlig service...
I går ringede TWM og jeg til selskabet for at høre hvor vores pakke var henne??? Det ville de lige finde ud af, hvorefter de lovede at ringe tilbage... Halvanden time senere var der ikke sket noget, hvorefter vi tillod os at ringe igen. Øøøhhh, de havde da lige glemt os, men hun ville da rykke for det... Det havde heller ingen effekt...
Men efter en masse tovtrækkeri, frem og tilbage, fik vi ændret leveringsadressen til Twm's hus for hans mor var hjemme hele dagen.
Reelt betyder det at jeg med 99 % sikkerhed får mine stumper idag, og det glæder jeg mig helt vildt til...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kris! Vi vil have nogle beskidte, private detaljer! Lidt mere se&hør-style, jeg fatter alligevel ikke det der cykel-gejl.
Og NEJ, din blog er ikke sejere end vores, det er omvendt :)
--
-
Pane

Anonym sagde ...

...Ej hvor godt.