søndag den 17. februar 2008

Lang træningstur søndag....

Søndag d. 17/2 stod der 3 timers grundtræning på skemaet... Synes godt de 3 timer kan være lidt lange hvis man kører selv, så derfor havde jeg snakket med indehaverne af hjemmesiderne www.teamlehmann.dk og www.thomasaarrup.dk om de ikke var friske på 3 timer...
Det var de heldigvis, og vi planlagte at mødes kl. 9.30.
Klokken 8.30 fik jeg en sms fra Lehmann som skrev at han først lige var vågnet, og derfor nok blev en anelse forsinket, men om Aarup og jeg ikke ikke kunne køre ham i møde?
Det kunne vi selvfølgelig godt, og vi mødtes på naturstien i Skibet. Derefter gik turen af nogen små veje mod vest, hvor jeg aldrig havde været før. Men vi blev anført af en meget stedkendt guide;-)
Mens vi kørte stod munden ikke stille i mere en 10 sek på Lehmann ad gangen... Utroligt så meget den knægt har at sige... Imellem alt det Lehmann fik rablet af sig tror jeg nok han nævnte noget om en tur til Club La Santa, men jeg er ikke sikker;-)
Efter et par timer endte vi i Jelling, hvor Lehmann og jeg fik en kop kakao og en pære, mens Aarup fik en cola...
Derefter skildtes vi for at køre hver til sit... Sluttelig endte jeg med at køre 86,5 km med en gennemsnitspuls på 134 slag per min. Jeg synes faktisk godt man kan undre sig over at man på de 3 timer og 6 min kan forbrænde 2200 Kcal, når man ser på tempoet.
Nu har man bare lige en engelsk stil man skal have kværnet inden man skal i skole igen, og ej hvor kan jeg bare ikke vente med at komme igang:-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak for en fin træning :)
Hold da kæft, det er bare et tegn på overskud at jeg snakker meget!

Vi ses

Kris sagde ...

Jeg synes ikke rigtig det viser så stort et overskud i betragtning af at træningspasset blev gennemført i grundtræningszonen;-)
Go tur ned til varmen:-)