tirsdag den 12. februar 2008

En ny mtb bliver bestilt imorgen.

Bedst som jeg gik og troede at jeg skulle køre på canyon, fik jeg stukket et godt tilbud i hovedet af den lokale cykelsmed:)
Og det tilbud kunne jeg ikke sige nej til...
En scott scale team edition med integreret saddelpind:D

Cyklen bliver monteret op med komplet sram x.0 og den nye sid forgaffel:)
Hjulene bliver nogen hjemmestrikkede nogen, tror jeg, og med et frm 2x9NS kranksæt skulle der ikke være en finger at sætte på grejet:-)
En komplet udstyrsliste kommer senere, når alt er kommet på plads:)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, det er jo ingen Cannondale... men den er da handmade in USA trods alt, eller?

No mather what - tillykke :)

Anonym sagde ...

Tja, faktum er vel bare at nogen mennesker har smag, og andre ikke har;-)
Kris