tirsdag den 19. februar 2008

Endelig...

Idag skete det så... Min nye ramme ankom til Børge Madsen Vejle. Den vejer 1200 med uforkortet saddelpind. Jeg kan kun sige at jeg glæder mig til at få den samlet. Ved bare ikke rigtig om jeg tør trække den med i skoven... Imorgen efter skole skal jeg ned og have den monteret med nogen lækre stumper... Der vil komme billeder af cyklen, når den er færdig monteret:-)
Er der forresten nogen som kender en god cykelforretning i Rom?
Skal nemlig med klassen 5 dage til Rom, så jeg synes at det kunne interresant at se på romerske cykelstumper:-)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

her står meget om cykler.....

Kris sagde ...

Tja, den opmærksomme læser ville have opdaget at det faktisk fylder temmelig meget af mit liv:P
Men du har ret...
Jeg synes bare at der findes så mange blogs med politisk pladder, og det ønsker jeg ikke rigtig at det her skal ende med:)

Anonym sagde ...

MEN som sagt, ville vi gerne have andre personlige detaljer med, som du kan hænges op på senere..Behøves ikke være politik.