fredag den 15. februar 2008

Nyt kranksæt, kassette og kæde....

Idag fik jeg så sammen med http://wmstork.blogspot.com og http://mtblacour.wordpress.com/ bestilt stumper fra Tyskland.
Jeg fik erhvervet mig en xtr kassette, et xtr kranksæt og en nye xtr kæde.
Så er disse stumper i hus. Dog må jeg sige at jeg fik en slem overraskelse. Forskellen i vægt mellem topkassetterne fra Shimano og Sram er på cirka 80g! Lidt tankevækkende...
Knap så sjovt var det da jeg snakkede med Formanden og fik at vide at bestillingen på 2 stk ztr olympic fælge ikke var blevet til noget endnu....
Derfor overvejer jeg lige nu at bestille sådan nogen fra www.justridingalong.co.uk til 53 pund stykket.
En anden lille ting jeg har gået og tænkt over er, at det egentlig kunne være meget fedt med røde bolte over hele cyklen. Lige fra niplerne i hjulene til skruerne i bremsegrebene...
Men nu må jeg se hvor langt pengene rækker:)

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg tror det vil være top liret... Den idé med røde bolte kunne jeg godt finde på at snuppe ;-)

/ la Cour

Kris sagde ...

Jeg har taget patent;-)

Anonym sagde ...

AARRRGGHH... æv ;-)

/la Cour

Anonym sagde ...

iieevvv ... der står jo shimano på den..!

den med de røde bolte, minder mig total om de gamle dage på BMX'en .. vi snakker 91 - 92 ... nøjj, der blev liret cykler den gang!

Kris sagde ...

Tja, den ide med de røde bolte er jeg gået væk fra igen, da jeg så prisen. 12£ for røde bolte til kranksættet. og resten af cyklen kommer til at koste mellem 750-1000kr. med fragt. De penge synes jeg godt at jeg kan bruge bedre...