søndag den 10. februar 2008

Ny mtb.
















Da jeg har knækket min Scott Scale 10 står jeg og skal ud og anskaffe mig en ny mtb.
Jeg er faldet over en cykel som er cremen af tysk grundighed.
Cyklen er en Canyon 9.0sl og den er udstyret med alt det fede grej!
Udstyrslisten er som følgende:
Ramme New Canyon Carbon HT High Modulus Carbon ramme, udskifteligt geardrop.
Forgaffel Magura MD80R 80 mm
Headset Integreret headset
Bagskifter SRAM X.0
Forskifter Shimano XTR E-type
Skiftegreb SRAM X.0 Matchmaker
Bremsegreb Formula Oro Puro
Bremser Formula Oro Puro 180/160
Nav Mavic Crossmax SLR Disc
Kassette Shimano XTR 11-34
Fælge Mavic Crossmax SLR Disc
Dæk Schwalbe Racing Ralph 2.1“/ Furious Fred 2.0“
Kranksæt Shimano XTR FC-M970 Hollowtech II
Klinger 44/32/22
Krankboks Shimano XTR
Frempind Syntace F99
Styr Syntace Duraflite Carbon / Race SL Bar Ends
Sadel Selle Italia SLR Kit Carbonio
Sadelpind Ritchey WCS Carbon
Pedaler Leveres uden
Farve Carbon Fibre Black

Prisen: tjaa, temmelig pebret, men lir er jo prisløst;-)

Ingen kommentarer: